OFERTA PRACY w dziale obsługi klienta

Poszukujemy młodych, ambitnych i kreatywnych osób do pracy w dziale obsługi klienta. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie, miła aparycja, nastawienie na sukces. Mile widziani absolwenci szkół wyższych oraz studenci ostatniego roku studiów magisterskich. Oferujemy umowę o pracę i doskonałą perspektywę rozwoju zawodowego.

Zadania:

  • obsługa klienta w biurze (głównie indywidualnego)
  • prowadzenie rozmów telefonicznych w jęz. polskim i niemieckim
  • prowadzenie korespondencji listownej i mailowej w jęz. polskim i niemieckim
  • wykonywanie prac biurowych i sekretarskich

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie
  • miła aparycja i wysoki poziom kultury osobistej
  • samodyscyplina, samodzielność i nastawienie na sukces
  • komunikatywność, kreatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysoka postawa moralna i silna etyka

Warunki:

  • wiek od 22 do 30 lat
  • niekaralność
  • doświadczenie zawodowe nie jest wymagane

Oferujemy:

  • naukę nowego zawodu
  • cykl bezpłatnych szkoleń
  • po umowie na okres próbny umowę o pracę na czas nieokreślony
  • miłą atmosferę pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego

Miejsce pracy:

  • Opcja 1: Olesno/Kluczbork
  • Opcja 2: Strzelce Opolskie/Dobrzeń Wielki

Podania zawierające:

  • list motywacyjny w języku polskim i niemieckim
  • CV w języku polskim i niemieckim
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji
  • aktualne zdjęcie

prosimy kierować tylko drogą elektroniczną na poniższy adres mailowy:


Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Oczekujemy Państwa podań o pracę i cieszymy się na osobiste spotkanie w naszych biurach na rozmowie kwalifikacyjnej!

Copyright © 2009-2017 Finanzamt.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zakaz kopiowania. Wykorzystywanie tekstów wymaga opłacenia licencji.